SMS-tömegkampány - Arvisura-csoport

arvisura-smskampany.jpgA nemzetközi viszonylatban is tömeges hírnévre szert tett Arvisura-csoport SMS-kampányt hirdet abból a célból, hogy az információk átadásával kiküszöbölje a Google 2015-ös algoritmus-frissítései révén várhatóan keletkező SEO-károkat, illetve enyhíteni igyekszik azokat rövid szöveges üzenetek továbbításával az Arvisura-felhasználók felé. Mint ismeretes, a világmonopóliummá vált és a keresési programokon kívül ezer másban is piacvezetővé avanzsált multicég 2013-ban megkísérelte tökéletesen ellehetetleníteni a honlapoptimalizációt és tömeges sms küldést. Más keresőmarketing módszerek mellett leginkább a kulcsszavas linkprofil building vált lehetetlenné.

Az Arvisura-csoport SEO-szakosztálya részéről felmerült a probléma: hogyan lehetséges választott kulcsszavakkal a Goggle-találatok élére kerülni, ha nem használhatunk kulcsszavas linkszövegeket (anchor textus). Nos, ezt az áthidalhatatlannak látszó kognitív disszonanciát oldja fel az úgynevezett diszperzív linképtő cirill és metód, amelynek a népszerűsítésére most sms-kampányt hirdet a tiltakozó tömeg.

SMS kampánymarketing tömegesen

A marketingkampány meghirdetői szerint hasznos, ha az SMS-tartalom fejlesztése egyéni módszerekkel történik: a bevett eljárástípusokat a keresőmotorok időről időre leértékelik.

A legkiválóbb metódus a www-tartalmak optimalizálására a 2014-ben URL-díjban részesült Arvisura Marketing, amelynek kulcsszavai többek között a seo, a kreatív keresőoptimalizálás és a Google Pingvin fesztávolságához igazodó weblap-optimalizálás, amely oroszlánrészt hozzájárul a potencianövelő tartalomgazdagításhoz. Így válik lehetségessé a magas konverzió elérése mobilmarketing szolgáltatással tömeges sms havidíj nélkül a széles ügyfélkör számára. Az SMS-marketing kampány megfelelő seo-bázist adhat a sikeres Arvisura-optimalizálás folyamatos végzéséhez.