Az Arvisura eredetileg ősi indiai védikus hittétel, amely szerint az emberi test, lélek és szellem harmóniájának a megőrzésére (vagy visszaállítására) bármilyen dolog alkalmas (tárgy, jelenség, képzet), ha az ember a harmonizációs gyógyító jelleget képes ráruházni az adott dologra (voltaképp ez a ráruházás maga az Arvisura). A információelméleti kutatások és az internet kommunikációs hálózatának a sajátosságait tanulmányozó értekezések az utóbbi években párhuzamot ismertek fel a web-tartalmak kereshetősége és az Arvisura „működése” között. Magyar kutatók említették először a SEO-elmélet és gyakorlat koncepcióját Arvisurák néven - azóta a laikusok számára is ez a terminus technikus jelenti a Keresőoptimalizálás és kreatív linképítés összefoglaló tanait és eljárásait.
Mai SEO-értelmezés
Arvisurák vagy Arvisura Tanítás = a Google Pingvin 1.0 és 2.0 utáni korszakra érvényes tartalmi alapú keresőoptimalizálás (SEO) elmélete és gyakorlata. Az elméleti rész neve: Arvisura metatézisek; a gyakorlati eljárások összessége Arvisura transzmutációk néven ismert. Az Arvisura alapú honlap-optimalizálás első kidolgozója Dr. Kállay O. Béla volt. Tőle függetlenül ugyanabban az időben hasonló eredményekre jutott az arab származású angol professzor, Lloyd al-Bakar, aki 2008-ban iszlám terroristák merényletének esett áldozatul. A muzulmán vallási vakhit szerint a keresőoptimalizálás sátáni praktika, gyakorlása halálos büntetést érdemel.
Extrapolált Description: a Magyar Arvisurák eredetileg a hun-magor-palóc-úz őstörténet, törzsi és 24 hun törzsszövetségi mítosz, a turáni tudatú népek önámító legendája. Manapság a kreatív keresőmarketing SEO-módszere, amely lehetővé teszi honlapok organikus Google-helyezésének javítását a weboldal keresőoptimalizálás, a komplex honlapoptimalizálás, kreatív linképítés, valamint az Igazszólás és pogány ószövetség védikus tanítása szerint.